вівторок, 1 квітня 2014 р.

Огляд. Ресторан/Restaurant. Del Pesto. вул.Тадеуша Костюшка, 6

Об'єкт: Del Pesto
Тип: Ресторан/Restaurant
Місце знаходження: вул.Тадеуша Костюшка, 6, Львів, Львівська область, Україна

Куштував:
 - мега-рол зі свининою-гриль - 1 шт
 - чай травяний "Нефрітовий" - 1 чайничок

Вартість: 73,00 грн

Враження:
На дворі була неділя вечір, і мозок потребував короткострокового відпочинку.  І в пам'яті маякнула думка по Дель Песто. Власне я там двічі був, і двічі мої спів-бесідники обходилися чаєм.  От і народилася думка наздогнати згаяне. Сам заклад є досить затишним, і підходитиме як для сімейних тихих посиденьок, так і для більш тет-а-тет зустрічей. Також позитивно можна відгукнутися про офіціантів - усміхнені та ввічливі. От мені несуть мій чай, і поки з завантажував фото на 4кутник починав трохи відгуків про заклад. Самий основний і правдивий - ДУЖЕ ДОВГО.  О 20:15 я зробив замовлення. О 20:20 таки принесли чай. О 20:35 зробили анонс що вже скоро буде готова моя страва. Таки о 20:45 її принесли.  Якщо Ви вже ознайомилися з фото, то зрозумієте що ні склад ні форма подачі не передбачає 30 хвилинного приготування свинини в лаваші. Страва нагадує буріто із Картопляної Хати - але таку собі полегшену версію. На мій хлопський смак я відчув окрім лаваша, ще  листки капусти (салату темний, зелений), майонез, шматки засмаженої свинини, здається помідор. Ну як на 43 грн, то так скромненько ... вже б докинули кукурудзи, грибів, оливок, маслин, моркви, цибулі.....)))))
О чай, це просто феноменальний смак тухлих бобів ... так трапилося що в той день їдучі в маршрутці я отримав нагоду з абсолютно з таким же запахом познайомитися. Ця думка про такий собі парадокс, чи не єдине, що відганяло сумний настрій під час чаювання.  Мета швидко чи якісно поїсти на вдалася. Заклад все таки підходить для зустрічей, розмов - а страви це просто антураж.



Підсумок: дорого, та банально.

Загальна оцінка: 3/5


Агітаційна листівка

Опис чаю

Чайничок

Сам рол

Рахунок

Немає коментарів:

Дописати коментар