середу, 19 березня 2014 р.

Огляд. Їдальня/Canteen. ЛКП «Львівводоканал». вул.Зелена, 64


Об'єкт: ЛКП «Львівводоканал»
Тип: Їдальня/Canteen
Місцезнаходження: вул. Зелена, 64, Львів, Львівська область, Україна


Куштував:
- салат капустяний - 0,5 порції
- салат з моркви (корейська морква) - 0,5порції
- пюре картопляне - 1 порція
- відбивна з грибами та сиром - 1шт
- хліб скибками чорний - 2шт

Вартість: 27,80 грн


Враження:
Типовий совковий заклад, більшого й не очікувалося, з відмінностей  - відсутність не приємних запахів. Незважаючи на відвідини в 13:45, себто обідній час, в черзі був четвертим. Страви обираються за принципом "що бачиш - те сьогодні і є в меню". Звичайно ж при замовлені пюре і м'яса  - тарілку віднесли на розігрів до мікрохвильової печі.  Салати - в тазіках. Це не описка, і не фантазія. Тазіки .... теличезні тазіки і  в них купа салатів .... І як би активно у мене не виникали у голові картнки з пранням одягу - я всеодно хотів салатів. З іншого боку, тонко нашинковані овочі і як додатковий інгредієнт перець і олія - чи можна назвати салатом ?
Касова частина розрахунків пройшла без особливостей, але спосіб оплати готівка.
Оцінка салатів 3/5, себто овочі добротно порізані, заправлені, і нормально смакую. Вищу оцінку не доречно ставити, зважаючи на загальну складність приготування =)
Основна страва, пюре з м'ясною підливою, мабуть, теж 3/5. Як на мене пюре занадто вже пісне.Інших зауважень/думок під-час споживання не виникло.
Мясо, чи то відбивна, чи то може риба.  Ось тут є розгубився, і не розібрався, до власного сорому, у цьому. Зверху сир, майонез, гриби, та морква ... всі ці складові у мене вперто асоціюються в рибою.  Страва легко різалася, розділялася, і само собою жувалася. Смак і вигляд посилали моєму мозку сигнали що споживаю я таки рибу, але пам'ять повторювала, що запит був на відбивну.  Якби там не було - спожито було без негативної конотації.
З ціньовою політикою не погоджуюся, нажаль чек не узяв. Як на мене,  в закладі такого типу - набір такого штибу мав би вартувати 20-25грн.  Особисто я надіявся на такий діапазон.


Підсумок, якщо ви мешкаєте/працюєте/опинилися біля  ЛКП «Львівводоканал» - у вас є всі шанси помірно і сердито втамувати голод.

Загальна оцінка: 3/5


Фото частини меню
Оплачений набір



Немає коментарів:

Дописати коментар